måndag 26 oktober 2015

Bloggpost 1, testing, testing

Jag sökte på "dikt hemsida" eller nåt på Google för jag ville stalka reda på en hemsida som en vän brukade lägga upp dikter på. Istället hittade jag en annan diktsida som jag försökte mig på för några år sedan. Layouten är helt tokig. Liksom, den ser ut som hemsidor gjorde i tidernas begynnelse. Jag tror att det var något i det hela som lockade mig när jag signade upp mig men vad i helvete vilken strulig sida att navigera på. Loggade in men gav upp lika kvickt igen. Lunarstorm för poeter, så konstigt (men fint) koncept.

I varje fall så är jag världens fegaste och "hemlighetsfullaste" person, dvs jag skäms och får ångest och prestationsångest över allt jag skapar, skriver eller fotar. Inte över sakerna i sig, men att dela med sig av dem till andra. Men. Skam den som ger sig. Jag vill bli bättre, så då får det bli såhär så länge.

Hej bloggen, trevligt att råkas.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar