torsdag 29 oktober 2015

Torsdag

Jag lånade min brorsas bil över dagen igår och den blev kvar här. Han smsade och ville ha den precis när min mat var klar och jag inte kunde lämna på en kvart/halvtimme, så han cyklade istället. Det ger mig ångest. Att jag inte lämnade bilen innan jag började göra mat. Fastän han lika gärna hade kunnat höra av sig en halvtimme innan han ville ha den eller bara komma hit och hämta den. Har ångest för att jag inte är mer en familjemänniska. Får ångest för en sak och den spinner vidare och tänker på nåt mer jag "lika gärna" kan ha ångest över och nu har jag svårt att lugna mig.

Försöker titta på fina bilder och andas. Det finns inget som går att lösa här och nu ändå. Det är så världsliga ting, men de får mitt hjärta att slå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar